Së fundmi, Chery njoftoi rezultatet më të fundit të shitjeve. Tetori që sapo kaloi ishte muaji i pestë radhazi në të cilin vëllimi i shitjeve mujore të makinave Chery kaloi shifrën 100,000, me shitjet totale që u rritën me 50,4% krahasuar me një vit më parë, duke arritur në 132,828 njësi. Chery shiti gjithsej 1,026,758 njësi në dhjetë muajt e parë, që është performanca më e mirë në të njëjtën periudhë, me një rritje prej 38.8% nga viti në vit, duke arritur një rekord prej mbi një milion njësi shitjesh kumulative vjetore .
Produktet Chery nga familja TIGGO shiten mirë në të gjithë botën falë "Strategjisë së Produktit Hero" të dëshmuar.
Produktet Chery kanë qenë gjithmonë shumë të vlerësuara dhe të pritura mirë në tregun botëror të automobilave, veçanërisht produktet nga familja TIGGO nën "Strategjinë e produkteve Hero". Dy seritë kryesore të produkteve, TIGGO 7 dhe TIGGO 8, arritën performancë të jashtëzakonshme të shitjeve prej 134,900 dhe 159,500 njësive në tregun global nga janari deri në tetor.
Sidomos në Amerikën e Jugut, Lindjen e Mesme, por edhe në rajone të tjera, Chery tregoi rezultate të shkëlqyera. Në Brazil, nga janari deri në tetor të këtij viti, vëllimi i shitjeve të Chery ishte 29,854 njësi, me një pjesë tregu prej 2.38%, duke e vendosur atë në mesin e 10 markave më të shitura dhe duke tejkaluar disa nga markat kryesore në Evropë. Të udhëhequr nga vazhdimi i shitjeve të mira të familjes TIGGO, Chery ARRIZO 6 po tërheq gjithashtu gjithnjë e më shumë blerës brazilianë dhe fitoi çmimin e rishitjes më të mirë 2022.
Në Lindjen e Mesme, Chery gjithashtu arriti një rritje të dyfishtë për sa i përket shitjeve në treg dhe reputacionit të markës. Në veçanti, TIGGO 8 Pro është vlerësuar nga mediat me ndikim si "një revolucion krejt i ri në tregun e automobilave në Katar" dhe fitoi titullin "Pioneri më inteligjent".
Chery përshpejton ndërkombëtarizimin në Kupën e Botës.
Shitjet e vazhdueshme të mira të makinave Chery në tregun global dhe performanca më e mirë në të njëjtën periudhë jo vetëm që lidhen ngushtë me cilësinë e shkëlqyer të produktit, por mund t'i atribuohen drejtpërdrejt përkushtimit të thellë të Chery ndaj shërbimit ndaj klientit dhe marketingut aktiv në Kupën e Botës.
Në tetor, Chery nisi një seri të gjerë aktivitetesh në tregun global gjatë Kupës së Botës FIFA Katar 2022, duke përfshirë ndriçimin e monumenteve në Katar, Meksikë, Brazil dhe shumë vende të tjera. Me hapjen zyrtare të Kupës së Botës në nëntor, Chery do të nisë gjithashtu një festë për të ndarë frymën dhe pasionin me miliona përdorues në mbarë botën. Më pas ,sfida e TikTok “Luaj së bashku”, ku qindra sportistë do të komentojnë së bashku futbollin dhe aktivitete të tjera emocionuese. Përveç kësaj, Chery do të organizojë gjithashtu një aktivitet "WCWL Carnival Night" për ndeshjet kryesore për të "luajtur së bashku" me përdoruesit globalë.
Duke u fokusuar në Kupën e Botës, Chery po kryen gjithashtu në mënyrë aktive aktivitete të synuara në tregje të ndryshme. Në Brazil, Chery do të bashkëpunojë me lojtarët kryesorë dhe mediat e njohura sportive në të gjitha aspektet dhe do të zhvillojë aktivitete jashtëzakonisht emocionuese offline për mijëra përdorues, dhe në vendin pritës, Katar, Chery do të sigurojë automjete për departamentin e sigurisë, si dhe mjete mediatike nga më shumë se dhjetë vende pjesëmarrëse. Përveç kësaj, gjatë Kupës së Botës, Chery do t'u ofrojë pronarëve të makinave në mbarë botën një shërbim falas të transportit në Aeroportin Ndërkombëtar të Dohas.
Megjithëse viti 2022 është i vështirë dhe sfidues për tregun global të automobilave, Chery ka arritur për herë të parë një vëllim shitjesh mbi 100,000 njësi në pesë muaj rresht dhe një vëllim vjetor shitjesh prej mbi një milion njësi, duke treguar aftësinë e saj absolute për të kapërcyer sfidat. . Me fillimin e Kupës së Botës dhe rezultatet pozitive të tregut në fund të vitit, Chery pritet të vendosë një tjetër rekord shitjesh në dy muajt e ardhshëm për të përfunduar vitin 2022.